Szombaton jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter egy sajtótájékoztatón, hogy 2015. május 1-től újraindul a 2012. márciusában megszűnt légijárat Peking és Budapest között. A járatot nem a korábban budapesti járatokon megszokott Hainan Airlines, hanem az Air China fogja üzemeltetni. A járat heti négy alkalommal repül majd, a Pekingből érkező gép minszk-i kitérővel, Budapestről azonban közbenső leszállás nélkül. Vasárnap este már a járat menetrendje is bekerült a foglalási rendszerekbe.
A Star Alliance légiszövetségi tag Air China Airbus A330-200-as repülőgépeivel fogja teljesíteni a Budapesti járatokat. A járat a Peking – Minszk – Budapest – Peking útvonalon fog közlekedni hetente négy alkalommal, hétfőn, szerdán, pénteken és vasárnap.
A CA721-es járat helyi idő szerint 13 órakor indul Pekingből és 17:20-kor száll le Minszkben, majd ottani idő szerint 18:50-kor indul tovább Budapestre. A járat 19:40-kor érkezik meg Budapestre.
Az Air China Airbus A330-as repülőgépe mintegy másfél órát tartózkodik Ferihegyen, majd CA722-es járatszámmal 21:10-kor indul vissza – közbenső leszállás nélkül – Pekingbe, ahova helyi idő szerint másnap 12:40-kor érkezik meg.
A Minszk – Budapest szektorra a légitársaság nem rendelkezik kereskedelmi repülési jogokkal, azaz erre a közbenső viszonylatra nem vehet fel utasokat, nem értékesíthet jegyeket.
Az Air China 523 darab repülőgéppel rendelkezik, ebből 30 darab a járat teljesítésére kijelölt A330-200-as típus. A rövidebb törzsű, A330-200-as repülőgép kétféle fedélzeti konfigurációban repül az Air China weboldala szerint.
A 237 fősre beszékezett változaton 30 business és 207 turista osztályú ülés kapott helyet, a 283 fős kapacitásra székezett változaton pedig 12 business és 271 turista osztályú ülés kapott helyet.