Magyarországon és Lengyelországban is elnyerte a Superbrands díjat a Wizz Air. A Superbrands célja a legkiválóbb márkák elismerése, amelyek kitűnnek kreatív marketingjükkel és minőségi termékeikkel – adta tájékoztatásul a légitársaság.

A Wizz Air folyamatosan azért dolgozik, hogy a legjobb minőségű szolgáltatásokat kínálja utasainak, miközben alacsonyan tartja az árakat. Erőfeszítéseinek elismeréseként lett idén a Superbrands egyik díjazottja.

A Superbrand díjakat kizárólag a területükön legkiemelkedőbb márkák kaphatják meg, hiszen a globális kereskedelem és verseny világában a kiválóság fontosabb, mint bármi más. A Wizz Air nemrég Lengyelországban is elnyerte a Superbrands díjat, miután 2013. december 4-én Magyarországon kapta meg az elismerést.


„Nagyon örülünk, hogy egyszerre két országban, Magyarországon és Lengyelországban is elnyertük a Superbrands díjat néhány hét leforgása alatt” – mondta Piotr Lysak, a Wizz Air marketing, sales és kommunikációs vezetője.

„A díj elismeri munkánkat és erőfeszítéseinket, hogy egy olyan márkát építsünk fel, amely egy időben testesíti meg a kiváló szolgáltatásokat és a nagyon alacsony árakat. A Wizz Air elkötelezettsége Magyarország és Lengyelország iránt az elmúlt évben is megmutatkozott. Számos új útvonalat tettük elérhetővé magyarországi és lengyelországi piacainkon, és a jövőben is azon dolgozunk majd, hogy új, izgalmas útvonalakat tegyünk elérhetővé utasaink számára” – tette hozzá Piotr Lysak.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!