Az AIRportal.hu információi szerint a Wizz Air 2012. november 13-tól újra a buszos be- és kiszállítást fogja alkalmazni Ferihegyen.

Kevesebb, mint 1 hét után a Wizz Air visszaáll a buszos be- és kiszállításra, nem fogják használni a Budapest Airport által a fapadosoknak kiépített gyaloglós-sátras rendszert, amely az utasok körében komoly elégedetlenséget váltott ki. Lapunk értesülését a Wizz Air kommunikációs ügynöksége megerősítette.

Az elmúlt napokban számos orgánum foglalkozott a témával, köztük az AIRportal.hu is terjedelmes cikkben számolt be a helyzetről.

Kapcsolódó cikkeink:
Budapest Airport: a biztonságban nincs kompromisszum
Ferihegyi torzó: botrány a reptéri sátorváros miatt
A kecske is elfogyott és a káposzta sem lakott jól: a bevételeinek nagy része mellett a jó hírnevétől is hosszú évekre elköszönhet Ferihegy.
Képgaléria: Ferihegyi panoráma 2012: sátrak és bádogfolyosó

A Wizz Air hivatalos közleménye:

A Wizz Air buszszolgáltatást biztosít utasainak a Budapest Airporton

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A jelenlegi reptéri gyalogos és sátras beszállítás nem felel meg a Wizz Air biztonsági és szolgáltatási színvonalának

A Wizz Air, Magyarország diszkont légitársasága ma megerősítette, hogy holnaptól, november 13-ától visszatér a buszos szállításhoz, és minden budapesti járat fel- és leszálló utasait buszok viszik majd a gépekhez illetve a terminálhoz. Az elmúlt héten a légitársaság tesztelte azokat az alacsony költségű beszállási létesítményeket, amelyeket a Budapest Airport ajánlott számára, és amelyek nem tették lehetővé a Wizz Airnek, hogy utasait buszokkal szállítsa. Az átmeneti létesítményeknek használatakor az utasoknak a szabadban, sátrakban kell várakozniuk a járatukra.

A tesztidőszak tapasztalatai és az utasok visszajelzései fényében a Wizz Air bejelenti, hogy visszatér az eredeti beszállítási rendszerhez és buszokkal teszi kényelmesebbé és biztonságosabbá az utasok eljutását a repülőkhöz, mivel a Budapest Airport által ajánlott átmeneti, alacsony költségű létesítmények nem felelnek meg a Wizz Air szolgáltatási és biztonsági színvonalának. Amennyiben ezek a procedúrák és létesítmények a jövőben jelentősen javulnak, a Wizz Air újra megvizsgálja a reptér által ajánlott lehetőséget.

A Wizz Air mindig nyitott volt az együttműködésre repülőtéri partnereivel annak érdekében, hogy csökkenjenek a költségek, és így olcsóbbak legyenek a repülőjegyek” – nyilatkozta Daniel De Carvalho, a Wizz Air vállalati kommunikációs menedzsere.

Hét hónnappal ezelőtt a Wizz Air beleegyezett, hogy átköltözzön a 1-es Terminálról a 2-es Terminálra, hogy ezzel is segítsük a repteret működési költségeinek csökkentésében. Természetesen üdvözöljük, hogy a repülőtér elkötelezett abban, hogy új megoldásokat találjon a költségcsökkentésre, így örömmel teszteltük az új beszállítási eljárásokat, amiről kikértük utazóközönségünk véleményét is. Ezen visszajelzések alapján azonban nem tudjuk elfogadni a Budapest Airporton jelenleg működő gyenge minőségű létesítményeket, amelyek arra kárhoztatják utasainkat, hogy a hidegben várakozzanak a beszállásig. Az utasainknak jelenleg nincs lehetőségük mosdóhasználatra és az időjárási viszontagságokkal szemben is védtelenek. Nem kívánunk kompromisszumot kötni a minőségben, és amíg a repülőtér nem ajánl a jelenleginél sokkal jobb minőségű, utas barát megoldást, a Wizz Air busz-szolgáltatást biztosít az utasoknak mind be-, mind kiszálláskor” – mondta De Carvalho.

Érkező utasok sétálnak a bádogtető alatt a terminál épületbe. A háttérben egy Wizz Air Airbus A320-as kiszolgálása zajlik. 2012.11.09. Fotó: AIRportal.hu | © AIRportal.hu

Érkező utasok sétálnak a bádogtető alatt a terminál épületbe. A háttérben egy Wizz Air Airbus A320-as kiszolgálása zajlik. 2012.11.09. Fotó: AIRportal.hu

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!