A The Sun brit bulvárlap szerint a Ryanair egyik járatán nem adtak friss oxigént egy pánikbeteg 80 és férfinak, mert nem fizetett elő rá.

Fotó: AIRportal.hu | © AIRportal.hu

Fotó: AIRportal.hu

Az esetről a férfi 58 éves fia számolt be felháborodottan a bulvárlapnak, állítva, a járat légiutas-kísérői nem segítettek édesapjának, amikor arra szüksége lett volna.

A 80 éves férfi tüdőproblémákkal küzd és, ha nem kap levegőt, bepánikol. Ez történt az East Midlandsből Faróba tartó járaton is. A történet szerint a légicég utaskísérői nem törődtek a férfival, csak a felszállás előkészületeivel foglalkoztak és megtagadták tőle a friss oxigént, mondván nem fizette ki az 50 fontos foglalási díjat.

A légitársaságnál ugyanis van lehetőség egészségügyi okokból palackból oxigént vételezni, de ehhez előre ki kell fizetni az 50 fontos (17500 forintos) foglalási díjat.

Mivel a kísérők nem segítettek, apja viszont egyre rosszabbul volt, úgy döntöttek, végül leszállnak a gépről, és így még biztonságban elérték a terminált, ahol segítséget kapott a 80 éves férfi.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Később elmondta, nem tudja mi történt volna, ha tovább marad a fedélzeten, és kijelentette: soha nem fog repülni ez után az élmény után.

A légitársaság nem reagált a cikk állításaira.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!