A keskenytörzsű repülőgépcsaládjára is kiterjeszti a 2016-ban az A330neo és az A350-es típusokon bemutatott új Airspace fedélzeti berendezését az Airbus.

Forrás: Airbus | © AIRportal.hu

Forrás: Airbus

Az új kabinbelső legfontosabb előnyei közé tartozik az ebben a repülőgép-kategóriában alkalmazott legnagyobb fej feletti csomagtároló. Az Airspace Bin a korábbi öt helyett nyolc fedélzeti bőrönd elhelyezése mellett nagyobb és nehezebb csomagok elhelyezését is lehetővé teszi.

Modernizálták az utastér megvilágítását is, változtatható intenzitású és színű ledekkel világítják ki az utasteret.

Az Airspace-fedélzethez új oldalsó borítólemezek is tartoznak, melyeknek köszönhetően vállmagasságban egy collal – mintegy 2,54 centiméterrel – nő a kabin szélessége.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Forrás: Airbus | © AIRportal.hu

Forrás: Airbus

Az ablakokra új, az A350-esekhez hasonló dizájnú árnyékolókat szereltek fel, melyek kevésbé zavarják a kilátást.

Megújul a fedélzeti mellékhelyiségek dizájnja is, a felületek antibakteriális bevonatot kapnak, automata illatosító berendezést szerelnek be, valamint érintés nélküli kezelőszerveket is rendelhetnek az üzemeltetők, ezen felül a mellékhelyiségekben is működik a változtatható világítás.

A repülőgép ajtajai is új kereteket kapnak, melyeket az A350 XWB és az A330neo Airspace kabinjainál alkalmaznak.

A gyártó közleménye hangsúlyozza, hogy az új kabinbelsővel felszerelt A320-asok 40%-kal több helyet biztosítanak a fedélzeten elhelyezett csomagok számára a versenytársak repülőgépeinél. A nagyobb fej feletti csomagtérnek köszönhetően javul az utasok komfortérzete és a beszállítási idő is csökkenhet.

Az európai gyártó 2020-tól kínálja keskenytörzsű típusait a teljes Airspace kabinbelsővel, valamint a már forgalomban álló A320-családba tartozó gépekhez is kínálja majd a fedélzet megújítását az új termékkel.

Ilyen lesz az Airspace fedélzet az A320-asokon

Forrás: Airbus