CímlapLégiközlekedési hírek, cikkek  A Wizz Air ügyvezető alelnökévé léptették elő Diederik Pent

A Wizz Air ügyvezető alelnökévé léptették elő Diederik Pent

Szerző: AIRportal.hu | Dátum: 2017.03.20. 10:15


2017. április 1-jével Diederik Pen üzemeltetési igazgatót előlépteti ügyvezető alelnök és üzemeltetési igazgató pozícióba a Wizz Air Holdings - közölte lapunkkal a légitársaság.

Fotó: Wizz Air | © AIRportal.hu
Fotó: Wizz Air
Diederik Pen 2013 januárjában érkezett a Wizz Airhez üzemeltetési igazgatóként, és az elmúlt években élvonalbeli teljesítményt ért el a légitársaság üzemeltetési csapatával a legalacsonyabb költségek és megbízható üzemeltetés fenntartása mellett.

A Wizz Air az iparágban páratlan, 12 órát meghaladó kihasználtsággal működteti Airbus A320 és A321 típusú repülőgépekből álló flottáját, amely Európában az egyik legfiatalabb és az egyik legalacsonyabb járattörlési mutatóval büszkélkedhet.

Az új pozíció székhelye a Wizz Air budapesti üzemeltetési központja.

Diederik Pen közvetlenül a vállalat vezérigazgatójának jelent, egyúttal a Wizz Air felsővezetői csapatának tagjaként a vállalat járatüzemeltetési vezetőjét és több más vezetőjét is közvetlenül irányítja.

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója elmondta: „Örömmel jelentjük be Diederik Pen előléptetését ügyvezető alelnök és üzemeltetési igazgató pozícióba. Diederik fontos szerepet játszott a vállalat elmúlt 4 évben megvalósult jelentős növekedésében és fejlődésében. Előléptetése tükrözi, mennyire fontos volt az erős üzemeltetési csapat ahhoz, hogy a jelen pénzügyi évben 20%-kal növeljük kapacitásunkat és 2017-ben 15 ország 28 városára terjesszük ki bázisainkat, miközben továbbra is élvonalbeli kihasználtság és megbízhatóság mellett működünk. Új, ügyvezető alelnöki és üzemeltető igazgatói pozíciójában is bízunk további értékes hozzájárulásában a vállalat fejlődéséhez.

Számos vezetőváltás történt az elmúlt évben a cégnél

2016. augusztus 24-ével távozott a cégtől John Stephenson a Wizz Air korábbi alelnöke, aki mintegy 10 éve dolgozott a cégnél és a diszkont légitársaság növekedésének egyik legfőbb motorja volt. Stephenson az év elején betegedett le és került kórházba a cég akkori közleménye szerint a felépülése meg nem határozott idejére háttérbe vonult. A szakember végleges távozásának okáról nem közöltek részleteket, nem tudni, hogy az összefüggésben van-e korábbi betegségével.

2016 júniusában adtunk hírt arról, hogy John Stephenson alelnök után Abrán György kereskedelmi vezérhelyettes is távozott a légitársaságtól.

Szintén 2016 június elején adtuk hírül, hogy elhagyta a Wizz Airt David Morgan kapitány, aki chief flight operation officerként a légitársaság felső vezetésének tagja és a Wizz Air főpilótája volt. Morgan az egyik legnagyobb európai diszkont légitársasághoz, az easyJethez igazolt át.

Tavaly év elején Takács Miklós, bevételek növeléséért felelős igazgató, míg 2015 novemberben Mike Powell pénzügyi igazgató hagyta el a Wizz Airt.

Mike Powell utódja, Sonia Jerez Burdeus - aki 2016 júniusában vette át a cég pénzügyi területét - 2016. december 13-án adta be felmondását. Sonia Jerez Burdeus a Wizz Air közlése szerint magánéleti okok miatt fejezte be munkáját a diszkont légitársaságnál, felmondási ideje 2017. március közepén járt le.
follow us in feedly

Vissza a Légitársaságok rovathoz

  Oda-vissza        Egyirányú

Honnan

BudapestBécs

Hova

LondonPárizsBarcelona

Odaút

Visszaút

Felnőtt

Gyerek

Csecsemő

+/- 3 nap

Business

Repülőjegy keresés
Hirdetés

Hozzászólás Szerző: djfox | Dátum: 2017.03.20. 11:23 | Re: A Wizz Air ügyvezető alelnökévé léptették elő Diederik Pent


"12 órát meghaladó kihasználtsággal működteti Airbus A320 és A321 típusú repülőgépekből álló flottáját" - ebben csak a tiszta repült idő van benne? Esetleg gurulás stb, vagyis kb a menetidő.

Nem érne meg (valószínűleg nem, hogy ha nem alkalmazzák - itt válaszolok is a kérdésemre :D ) ha az éjszakai pihenő helyett repülnének még egy közelebbi városba (úgy 1,5-2 óra távolságra) és nagyon olcsón adnák a jegyeket? Együttműködve utazási irodákkal, vagy cégekkel, és legalább a költségeket fedezne az út. Szerintem ha olcsó lenne a jegy, akkor bevállalnák az utasok az éjszakai utat is, főleg olyan helyekre, ahová nappal nem lehet 30-40 000Ft alatt eljutni. Vagy kitolni a menetrendet, mondjuk egy este 6kor induló kanári szigeteki járattal, amely csak reggel érne vissza.
djfox
100-299 hsz.
100-299 hsz.
 
Hozzászólások: 157

Hozzászólás Szerző: apzoli | Dátum: 2017.03.20. 15:27 | Re: A Wizz Air ügyvezető alelnökévé léptették elő Diederik Pent


Szerintem nem érné meg nekik. Egyrészt ilyenkor már egyik országban sem jó a tömegközlekedés a reptérről (ha egyáltalán még van valahol ilyenkor is), mászrészt az éjszakai repülések korlátozva vannak a zajterhelés miatt, harmadrészt a kisebb javítások, takarítások is erre az időre vannak időzítve.
apzoli
100-299 hsz.
100-299 hsz.
Avatar
 
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Budapest
Szólj hozzá az AIRportal.hu híreihez a Facebookon

Vissza: Légiközlekedési hírek, cikkek


Vissza: Légitársaságok, légiszövetségek hírei archívum


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 13 vendég

Hirdetés