Felújította és bővítette a Liszt Ferenc nemzetközi Repülőtéren lévő üzleteit a Heinemann, amely a Budapest Airport legnagyobb kiskereskedelmi partnere.

Fotó: Budapest Airport | © AIRportal.hu

Fotó: Budapest Airport

A repülőteret üzemeltető társaság lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint csak a tavalyi évben a teljes kereskedelmi forgalom meghaladta a 110 millió eurót, amiből 53 millió eurós forgalmat a Heinemann Duty Free bonyolított le, ez a 20 százalékos bővülés jelentősen meghaladta az utasforgalom 12,5 százalékos növekedését.

A társaság 2 217 négyzetméternyi kereskedelmi területen működtet üzleteket a SkyCourtban és a terminálokon, a Heinemann egy sor fejlesztést és felújítást hajtott végre a divatmárka üzletekben.

Raoul Spanger, a Gebr. Heinemann kiskereskedelmi igazgatója kijelentette: a növekvő kereskedelmi forgalom és az új üzletek átadása önmagáért beszél. A jól ismert nemzetközi márkák mellett azonban mindig kiemelt figyelmet szentelnek a helyi, csak az adott országra jellemző árukínálatnak, Budapest esetében a Szamos Marcipán, a Pick Szalámi vagy a Zwack Unicum termékei is elérhetően a boltokban.

Az új márkaboltok ünnepélyes megnyitóján Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója hangsúlyozta: „a Budapest Airport, amely egymás után háromszor nyerte el a Legjobb Kelet-Európai Repülőtér Skytrax-díját, továbbra is óriási erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy minél nagyobb utazási élményt kínáljon az utasok minden rétegének. A Heinemann magas kereskedelmi szolgáltatási színvonala segít abban, hogy utasok millióinak kínálhassunk egyedülálló repülőtéri élményt.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!