A Lufthansa 2017 januárjában állítja forgalomba az első Airbus A350-900 típusú repülőgépét. A légitársaság első tíz Airbus A350-900 utasszállítója a müncheni bázisreptérről fog közlekedni. A típus első célállomásai várhatóan Delhi és Boston lesznek, az új generációs szélestörzsű típust ezeken a járatokon fogja bemutatni utasainak a német légitársaság – közölte lapunkkal a Lufthansa.

Így fog kinézni a Lufthansa A350-ese. (Grafika: Airbus) | © AIRportal.hu

Így fog kinézni a Lufthansa A350-ese. (Grafika: Airbus)

Az A350-900 utasai rendkívüli kényelmet élvezhetnek a Lufthansa járatain. A kabin megnövelt szélességéből eredően több a hely és a térérzet is jóval tágasabb. A kényelmet az üzleti osztály önkiszolgáló részlege, a turista osztály új ülései és nagyobb monitorok is fokozzák. A speciális megvilágításnak köszönhetően az utasok pihentebben érkeznek meg úti céljukhoz.

„Szeretnénk, ha utasaink kényelmesen éreznék magukat a fedélzeten, és még hosszú utazás után is pihenten érkeznének meg a célállomásra. Ezért finomítottuk még tovább az A350-900 kényelmi jellemzőit” – nyilatkozta Thomas Winkelmann, a Lufthansa müncheni csomópontjának vezérigazgatója.

A Lufthansa új szolgáltatást vezet be utasai számára az A350-900 fedélzetén. Az üzleti osztályon utazók önkiszolgáló módon fogyaszthatnak a frissítőkből az étkezések között. A különleges kialakítású önkiszolgáló részlegen az utasok többféle snack közül választhatnak, és hideg itallal is kiszolgálhatják magukat a hűtőből.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A turista osztály utasai a jövőben színvilágukban megújult, ergonomikus ülésekben foglalhatnak helyet, és kényelmesebben elhelyezhetik személyes holmijaikat. Az utasok minden osztályon élvezhetik a legújabb FlyNet technológia, a repülés közbeni színvonalasabb webhasználat és a nagyobb képernyő nyújtotta fejlettebb felhasználói felület előnyeit.

Az A350-900 speciális formai kialakítása révén repülés közben mindvégig kellemes a kabinnyomás, ami szintén hozzájárul a pihentető utazáshoz. A kabinnyomás 1800 méter magasságnak felel meg, míg a hasonló utasszállítókon általában 2400 méternek megfelelő nyomás ez az érték. A hatást a 12 üzemmódot kínáló, innovatív megvilágítás is fokozza. Az üzemmódok közötti váltással az utasok jobban hozzászoktathatják bioritmusukat a célállomás helyi időzónájához.

Az A350-900 fedélzetén 293 fő utazhat: 48 az üzleti, 21 a prémium turista, és a 224 a turista osztályon.

Az A350-900 a világ legmodernebb és legkörnyezetkímélőbb nagy hatótávolságú repülőgépe. 25%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt és zajkibocsátása is 50%-kal alacsonyabb a hasonló utasszállítókénál.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!