Az Emirates ismét a világ legértékesebb légitársaság márkája lett a 2016-os Brand Finance Global 500 riportja alapján, amit tegnap hoztak nyilvánosságra – közölte lapunkkal a légitársaság.

A márka értéke 17%-kal nőtt, és elérte a 7,7 milliárd dollárt.

Az Emirates az elmúlt 5 évben folyamatosan ért el egyre jobb helyezéseket a világ top márkáinak ranglistáján. Jelenleg a 171. a rangsorban, így 47 hellyel előzi meg a sorban következő légitársaságot. A vállalat megtartotta elsőbbségét a közel-keleti márkák között is.

Az Emirates először 2009-ben került fel a Brand Finance Global 500 listájára, és a márka értéke azóta több mint duplájára nőtt. Stabil pozíciójának alapjai elkötelezettsége a legjobb termékek és szolgáltatások biztosítása iránt, illetve érzékenysége az utazók igényei iránt.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Az Emirates egyik Boeing 777-es repülőgépe Budapesten. (Fotó: AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

Az Emirates egyik Boeing 777-es repülőgépe Budapesten. (Fotó: AIRportal.hu)


„Az Emirates folyamatos szárnyal” – mondja David Haigh, a Brand Finance elnök-vezérigazgatója. „A Brand Finance elemzése alapján az Emirates népszerűbb, mint eddig bármikor, ami megmutatkozik a bizalommal, a döntéssel, a preferenciával, az elégedettséggel és a másoknak való ajánlással kapcsolatos fogyasztói attitűdben is. Növekedése, ami egy igen meggyőző történelmi fontosságú trend, előrevetíti, hogy 2020-ra az Emirates lesz az első közel-keleti márka, amely bekerül listánk első 100 helyezettje közé.

2015 ismét egy olyan év volt a légitársaság számára, ami a növekedésről és az innovációról szólt. Az Emirates tavaly ünnepelte megalapításának 30. évfordulóját, és az év során 6 új célállomást jelentett be, 150 úti célra növelve hálózatát. 26 repülőgépet szállították le a légitársaságnak, amellyel megtartotta a világ legnagyobb B777-es és A380-as flottáját üzemeltető társasága címet. Az Emirates jelenleg világszerte 37 városba repül az ikonikus A380-as modellel, amelynek védjegyeivé váltak az Emirates Onboard Lounge, a Shower Spa és a First osztály privát lakosztályai.

A vállalat folytatja a technológiai fejlesztéseseket. Többek között mobilra optimalizált weboldalainak, illetve alkalmazásainak megújításával szeretné tovább fejleszteni az utasélményt. Az Emirates bemutatta továbbá megújult ice nevű fedélzeti szórakoztatórendszerét is, ami a legutóbb leszállított B777-es és A380-as gépek fedélzetén debütált, és amely rendszer az iparág legnagyobb beépített képernyőivel rendelkezik First és Economy osztályokon. Az ice rendszer sorban 11 alkalommal nyerte el a legjobb a fedélzeti szórakoztatórendszernek járó elismerést a neves Skytrax Díjon.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!