Megérkezett Budapestre az Emirates első olyan menetrend szerinti járata, melyet már a légitársaság jelentősen több utasférőhelyet és dupla akkora cargo-kapacitást kínáló Boeing 777-300-asa teljesített. A típusváltás nem csak a turista és a prémium férőhelyek számának növekedésében, de a szolgáltatás minőségében is nagy fejlődést jelent a magyar utasok számára. A légitársaság azt ígéri, hogy a modernebb gép forgalomba állításával a jegyárak nem fognak növekedni.

Erős oldalszélben ért földet Budapesten, a ferihegyi repülőtér 31R jelű futópályáján az Emirates A6-EMP lajstromjelű Boeing 777-300-as repülőgépe. | © AIRportal.hu

Erős oldalszélben ért földet Budapesten, a ferihegyi repülőtér 31R jelű futópályáján az Emirates A6-EMP lajstromjelű Boeing 777-300-as repülőgépe.
A6-EMP lajstromjelű, Boeing 777-31H típusú repülőgép nem először járt Budapesten, bár előző látogatása nem volt menetrend szerinti leszállás. A repülőgépet 2001-ben vette át az Emirates, ez a légitársaság egyik legidősebb Boeing 777-300-asa. | © AIRportal.hu

A6-EMP lajstromjelű, Boeing 777-31H típusú repülőgép nem először járt Budapesten, bár előző látogatása nem volt menetrend szerinti leszállás. A repülőgépet 2001-ben vette át az Emirates, ez a légitársaság egyik legidősebb Boeing 777-300-asa.

Az A6-EMP lajstromjelű gép nem sokkal 11 óra után landolt a ferihegyi repülőtéren.

Ezzel az Emiratesé lett az első Boeing 777-es, amely menetrend szerűen közlekedik Budapestre és egyben ez a legnagyobb utasszállító gép, amely menetrend szerinti járatokon közlekedik a ferihegyi repülőtérre.

Az Emirates a gépcserével bevezette a magyar piacra a first class-t, amelyben szintén elsők Budapesten.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Horváth Gábor, az Emirates country managere a sajtótájékoztatón kitért arra, hogy nagyon jól állnak az előzetes foglalásokkal, az első gépen annyian utaztak – konkrét számot nem említve – amennyit a régi Airbus A330-200-assal nem tudtak volna elhozni.

A nagyobb géppel nagyobb kihívás is jár, de Horváth Gábor bizodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy meg tudják majd tölteni a gépet. Az AIRportalnak nyilatkozva azt is elmondta, bár technikai lehetőség van arra, hogy visszacseréljék az A330-ast, ha csökkenne a kereslet, erre – mint mondta – nem fog sor kerülni.

Horváth Gábor, az Emirates magyarországi country managere és Thierry Aucoc, az Emirates európai és oroszországi kereskedelmi működésért felelős alelnöke egy hatalmas Boeing 777-300 modell és a légitársaság két magyar légiutaskísérője, Zsófia és Nikolett társaságában. | © AIRportal.hu

Horváth Gábor, az Emirates magyarországi country managere és Thierry Aucoc, az Emirates európai és oroszországi kereskedelmi működésért felelős alelnöke egy hatalmas Boeing 777-300 modell és a légitársaság két magyar légiutaskísérője, Zsófia és Nikolett társaságában.


Thierry Aucoc, az Emirates európai és oroszországi kereskedelmi működéséért felelős alelnöke az AIRportalnak azt hangsúlyozta, hogy nem túlkapacitást teremtenek, hanem igényeket szolgálnak ki, ezt támasztja alá az is, hogy az elmúlt egy évben 150 ezer utasuk volt, budapesti járataik átlagosan 78,5 százalékos töltöttséggel üzemeltek és 3700 tonna árut szállítottak.

Az utasok összetétele egyensúlyban van, a magyarok és külföldiek aránya nagyjából 50-50 százalék.

Erre az alkalomra az Emirates két magyar légiutas kísérőt is küldött, Nikolett és Zsófia mutatták be a fedélzetet. | © AIRportal.hu

Erre az alkalomra az Emirates két magyar légiutas kísérőt is küldött, Nikolett és Zsófia mutatták be a fedélzetet.

Hangsúlyozta ugyanakkor hogy sok tennivalójuk van még, mert Budapest vonzó célpont, Európa kapuja a távol-keletieknek és nagyon nagy fejlődés előtt áll, de stimulálni kell a piacot, meg kell adni azt a szolgáltatást, amelyért hajlandóak fizetni.

Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója a ferihegyi repülőtér utasszámára tett pozitív hatást emelte ki, elmondása szerint idén elérhetik a 10 milliós forgalmat és ebben az Emirates-nek is nagy szerepe van. A légitársaság mostantól hetente 5 ezer székes kapacitást kínál az útvonalon.

A Business... | © AIRportal.hu

A Business…
... és a First Class ülés. | © AIRportal.hu

… és a First Class ülés.
A turista osztály. | © AIRportal.hu

A turista osztály.
Az első osztályon hatalmas képernyő és saját minibár teszi kényelmessé az utazást. (Fotók: AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

Az első osztályon hatalmas képernyő és saját minibár teszi kényelmessé az utazást. (Fotók: AIRportal.hu)
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!