A Lufthansa vadonatúj szolgáltatást kínál augusztustól a hosszú távú járatainak üzleti osztályán utazóknak. A légi utaskísérők a szolgáltatások kínálásánál sokkal inkább alkalmazkodnak majd az utazók ritmusához, hogy a legmagasabb színvonalú éttermekhez hasonlóan a vendégek egyedi igényeihez igazodva szolgálják ki őket.

Fotó: Lufthansa | © AIRportal.hu

Fotó: Lufthansa

Amint a légi utaskísérők név szerint köszöntötték a Lufthansa vendégeit a fedélzeten, felveszik a rendeléseket és elegáns kerámia készlettel megterítik az asztalokat. Az ételeket ezután egyenesen a konyhából tálalják fel, a tálcák és a fedélzeti ételszállító kocsik helyett tányérokon.

A júniusban és júliusban indított bevezető tesztidőszakot követően, amelyet az Airbus A380-as gép repült New Yorkba (JFK reptér) és Miamiba, az új éttermi szolgáltatások augusztus 1-től elérhetők a Houstonba, Johannesburgba, Los Angelesbe, Miamiba, Delhibe, New Yorkba, Pekingbe, San Franciscóba, Sanghajba, Szöulba és Szingapúrba közlekedő A380-as gépek fedélzetén. A szolgáltatást ezután október 1-től a Frankfurtból induló Boeing 747-400 és a 747-8-as gépeken, október 25-től pedig az Airbus A340-es, Frankfurtból és Münchenből Ázsiába és a Közel-Keletre közlekedő gépein is bevezetik.

A mintegy 4500 légi utaskísérő speciális továbbképzése már idén májusban elkezdődött. Hozzávetőlegesen 130 járaton tesztelték eddig az új éttermi koncepciót, amely kimondottan pozitív értékelést kapott a Lufthansa üzleti osztályának utasaitól. Új szolgáltatásával a légitársaság újabb fontos lépést tesz afelé, hogy a nyugati félteke első ötcsillagos légitársaságává váljon.

A Lufthansa szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleménye.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!