2015. május 19-én, a Wizz Air alapításának 11. évfordulóján mutatta be hivatalosan új arculatát a Wizz Air. Nem csak a low-cost légitársaság logója és repülőgépeinek festése változott, hanem a fedélzet színvilága és a személyzet formaruhája is megújult. A légitársaság arculatából elhagyták a lila színt, helyette a sötétkék kapott hangsúlyos szerepet. Az új arculat mellett új funkciókkal bővült a cég internetes honlapja és létrejött egy új, Plus néven futó tarifa is.
A Wizz Air az új arculati elemeknek megfelelően átfestett repülőgépét Budapesten mutatták be a magyar és a nemzetközi sajtó képviselőinek. Amint arról helyszíni Facebook postjainkban és Tweetjeinkben beszámoltunk, a cég 2009-ben gyártott, HA-LPW lajstromjelű, Airbus A320-as repülőgépét, mely elsőként került átfestésre a jelenlegi flottából, kedden délelőtt dobpergés és felszálló fehér füst kíséretében, vontatták ki Ferihegyen a Lufthansa Technik hangárjából.
A 11 éves diszkont légitársaság vezérigazgatója, Váradi József egy rendhagyó, repülés közben tartott sajtótájékoztató keretében kalauzolta a cég új szlogenjének megfelelően „lehetőségek világába” (The World of Opportun!ty) a meghívott vendégeket és a sajtó képviselőit.
A vezérigazgató elmondta, hogy a cég megalapításakor az volt a céljuk, hogy az arculat minél feltűnőbb legyen és felkeltse az emberek figyelmét. Akkor az volt a cél, hogy a Wizz Air alacsony áraival mindenki számára elérhetővé tegye a repülést.
A 2015-ben 11. évfordulóját ünneplő cég az új arculattal és a hozzá kapcsolódó marketing-filozófiával alkalmazkodni kíván az utasok és a piac megváltozott elvárásaihoz. Ma az utasok már nem csak az alacsony árakat keresik, hanem jobb szolgáltatást akarnak a pénzükért.
A Wizz Air ennek megfelelően a jövőben folyamatosan fejleszteni kívánja szolgáltatásait, jobban meg kíván felelni az ügyfelek igényeinek, azonban az alap üzleti modellen, azaz a cég számára bevált low-cost árazáson nem kíván változtatni: azaz az utasok csak azokért a szolgáltatásokért kell, hogy fizessenek a jövőben is, amelyet ténylegesen igénybe is vesznek.
A légitársaság egy érettebb életszakaszba lépett, a Wizz már csaknem 60 repülőgépet üzemeltet és az idei évben 20 millió utast fog szállítani, közel 400 útvonalon és több mint 100 repülőtér között. A légitársaság jelenleg 21 bázissal rendelkezik Európa szerte. Ezeket a változásokat jelképezi a modernebb, letisztultabb, frissebb arculat és a repülőgépek új festése is.
A Wizz Air Európa egyik legfiatalabb flottájával rendelkezik, a cég pilótái és légiutaskísérői a legjobban képzett szakemberek ma az iparágban – tette hozzá a vezérigazgató.
A beszédek után a járat légutaskísérői a repülőgép fedélzetén rögtönzött divatbemutató keretében mutatták be a cég új formaruháit.