A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be. Az újdonságot a kicsik repülés előtt, alatt és után is élvezhetik. Mindegyik termék könnyen felismerhető az egyedi tervezésű, vidám Bluey logónak köszönhetően.

Minden évben nagyjából egy millió két és tizenkét év közötti gyerek utazik a KLM-mel, ez átlagban tíz gyereket jelent járatonként. A légitársaság számára fontos, hogy a kiskorú utasok és családjaik számára kényelmes utazást biztosítson. Hiszen ha a gyerekek elfoglalják magukat, a szülők is kellemesebben tölthetik el a repülési időt.

Fotók: KLM | © AIRportal.hu

Fotók: KLM

 | © AIRportal.hu

 | © AIRportal.hu

Az európai utakon Bluey foglalkoztató könyvvel várják a gyerekeket, ami színes ceruzákat és útlevél tartót is magába foglal. A nemzetközi járatokon a csomagban kártya készlet, kifestőkönyv, színes ceruzák, flotta-kitűző és szemellenző is található.

A nemzetközi repülőutakon egy színes Bluey uzsonna dobozt is biztosítanak, amely az utazás előtt 48 órával a klm.com oldalon előrendelhető. Az Amszterdamból induló járatok uzsonnás dobozai a gyerekek által kedvelt fogásokat kínálnak. A fedélzeti szórakoztató rendszerben pedig több gyerekcsatorna közül lehet válogatni.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az amszterdami Schiphol repülőtéren ugyanakkor kialakítottak egy otthonos hangulatú Junior várót, amelyet a szülő nélkül utazó gyerekek vehetnek igénybe.

A Bluey kaland a repülés után is folytatódik, a gyerekek megtarthatják a játékokat.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!