Megnyitotta budapesti ügyfélkapcsolati központját az Emirates egy nappal azután, hogy elindult a légitársaság napi üzemeltetésű Dubaj-Budapest járata. A 300 főt foglalkoztató központot Thierry Antinori, az Öböl-menti légivállalat kereskedelmi igazgatója és alelnöke adta át.

Az ünnepségen Thierry Antinori mellett Karen Bell-Wright, az Emirates értékesítési és ügyfélközpontokért felelős alelnöke, valamint Kovács Erika, a központ vezetője és Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium külgazdasági és külügyi államtitkára is jelen volt. A létesítmény budapesti jelenlétének hatalmas jelentősége van, hiszen Európában csupán egyetlen társa van, méghozzá Manchesterben, ahol kilenc nyelven folyik az ügyfelek igényeinek telefonos kiszolgálása. Az iroda folyamatosan növeli munkavállalói számát, amely nemsokára elérheti a 300 fős számadatot.

Thierry Antinori az eseményen elmondta, hogy az elmúlt két napban „két nagy mérföldkő történt a légitársaság életében”, hiszen tegnap megérkezett a Dubaj-Budapest nyitójárata, a mai napon pedig megnyitásra került a légifuvarozó budapesti ügyféltámogatási irodája is. Szabó László államtitkár elmondása szerint az iroda létrehozásához a magyar kormány 300 millió forint támogatást nyújtott készpénz és adókedvezmény útján.

Thierry Antinori, az Emirates kereskedelmi igazgatója és alelnöke (baloldalon), valamint Szabó László, a a Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkára nyitotta meg az új központot. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

Thierry Antinori, az Emirates kereskedelmi igazgatója és alelnöke (baloldalon), valamint Szabó László, a a Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkára nyitotta meg az új központot. (Fotó: Rimóczi Roland – AIRportal.hu)


Budapesten jelenleg ötnyelvű kommunikáció folyik, magyar, angol, francia, német és olasz nyelven. Ez azt jelenti, hogy az Emirates által kiszolgált európai piacok nagy hányadát lefedi az ügyfélkapcsolati központ. A budapesti helyszín jelenleg leányágként működik a manchesteri központ ellátására, mely azt jelenti, hogy az egyes európai ügyfelek telefonos megkeresését téma szerint osztják el a két európai call center között. Az európai piacot lefedő komolyabb, komplikáltabb támogatást igénylő ügyfeleket a Manchesterben található iroda segíti, míg Budapestről az egyszerűbb kérdéseknek, problémáknak a megoldására kerül ezentúl sor.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Világszerte öt ügyfélkapcsolati központ található még a budapesti és manchesteri mellett, ezek Dubajban, Mumbaiban, New York-ban, Melbourne-ben és Kantonban találhatók. Mindegyik iroda munkatársa globális összeköttetésben áll a többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek, teljesítménymutatók szerint, egy csapatként végzik a munkájukat.

Ezek a központok szolgáltatások széles spektrumát látják el az új foglalási kezeléstől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú (first class) és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!