Kenny Jacobs, a Ryanair marketingért felelős vezérigazgató-helyettese egy holland lapnak arról számolt be, hogy a légitársaság a 2015-ös téli menetrendben már az amszterdami Schiphol repülőtéren is megvetné a lábát.

A Ryanair korábban még Budpestről is üzemeltetett járatokat Eindhovenbe. (Fotó: AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

A Ryanair korábban még Budpestről is üzemeltetett járatokat Eindhovenbe. (Fotó: AIRportal.hu)

A Dutch News információi alapján az ír low-cost vállalat egyre inkább arra törekszik, hogy járataik a központi repülőterekre közlekedjenek, ami elengedhetetlen kelléke annak a stratégiának, melyet a Ryanair idén augusztusban jelentett be. Az új üzletpolitika alapján a cég elsősorban az üzleti utasok igényeinek próbálna megfelelni.

„Tárgyalásokat folytatunk a repülőtérrel” – kezdte mondandóját Kenny Jacobs. „Már a tavalyi évben is kértünk résidőt a Schiphol légikikötő vezetőségétől, amiket meg is kaptunk, de sajnos kapacitás hiányában le kellett mondanunk a terveinkről.” – folytatta, majd hozzátette, hogy a 2015-ös évben érkező újabb repülőgépek már lehetővé fogják tenni, hogy az amszterdami járatok is elindulhassanak.

Érdekes fordulat lehet a hírben, hogy a holland lap felkereste a Schiphol repülőtér vezetőjét, Jos Nijhuist, aki a feltett kerdésekre csupán annyit válaszolt, hogy nem tud semmit sem ilyen jellegű tárgyalásokról a légitársasággal.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A Ryanair jelenleg két holland repülőtéren üzemeltet bázist. Eindhoven és Groningen mellett nem régen zárt be a cég egyik központja Maastrichtban, ahová már csak más városokból közlekednek Ryanair gépek. A hírek szerint viszont a groningeni hub is teljesen le lesz építve, valamint jelentősen csökkenti a járatok számát Maastrichtba is a társaság.

Fontos megjegyezni, hogy a Ryanair legnagyobb riválisai közül az easyJet már évek óta repül a Schiphol repülőtérről, és úgy néz ki, hogy sikerült megállnia a helyét a holland királyi légitársaság, a KLM mellett. A Wizz Air pedig 2015 tavaszától fogja megnyitni új viszonylatait Budapestről és Katowice-ból Maastrichtba, ahol az eddigi jelek alapján komolyabb vetélytárs nélkül repülhet majd a magyar vonatkozású low-cost vállalat.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!