Az Airbus Helicopters, valamint az Airbus Helicopters Inc. (AHI) és a Vector Aerospace kapta az Erickson Helicopters 2014 évi, kiemelkedő ügyfélkiszolgálásért járó díját. A vállalat innovatív és rugalmas ügyfélszolgálati tevékenységét a Helitech kiállításon és konferencián tartott ünnepségen ismerték el a díjjal.

„Az Airbus Helicopterrel meglévő szoros együttműködésünk segít megvalósítani a célkitűzéseinket, amely partnereink számára is előnyökkel jár” – mondta Andrew Warren, az Erickson Helicopters ellátási igazgatója. „Bízom benne, hogy a jövőben tovább nőhet az üzleti aktivitásunk.”

Az Airbus Helicopters pótalkatrészeket, szerszámokat, dinamikus részegységeket javít, illetve tart karban, technikai segítséget nyújt, pilótákat és technikusokat képez az Erickson Helicopters Puma, Super Puma és Ecureuil/Astar gépekből álló forgószárnyas flottája számára.

Fotó: Airbus Helicopters | © AIRportal.hu

Fotó: Airbus Helicopters


„Az Airbus Helicopters csapata folyamatosan rendelkezésére áll az Erickson partnerei számára” – magyarázta Yahve Rosales, az Airbus Helicopters üzletág-vezetője. „Ez az elismerés azért is nagyon fontos a számunkra, mert kézzelfogható bizonyítéka, hogy volt értelme a vállalaton belüli változásoknak. Elkötelezettségünk a minőségi szolgáltatások iránt erősebb, mint valaha.”

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az AHI értékesítési igazgatója, Brent Nicewonger hozzátette: „Az üzletpolitikánk fókuszában az ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálása áll, ez vezérli az Erickson és az Airbus Group együttműködését is. A most elnyert díj is azt bizonyítja, hogy elkötelezettek vagyunk az ügyfél-elégedettség folyamatos növelése mellett.”

Az Erickson Helicopters világszerte elismert légi szállítmányozó vállalat, amely jelentős helikopter- és repülőgépflottát üzemeltet. Központja az Egyesült Államokban, az Oregon állambeli Portland-ben van, a vállalat az USA, Dél-Amerika, Ázsia és Közép-Afrika piacain aktív.

Új szolgáltatással biztosítja az Airbus Helicopters gépei folyamatos rendelkezésre állását

Az átfogó fejlesztés eredményeként javult a kiszállítások pontossága: az Airbus Helicopters világszerte a pótalkatrészek 98 százalékát szállítja le határidőre ügyfeleinek. Ez és a szerviz szolgáltatások kibővítése garantálja, hogy a cég ügyfeleinek helikopterei gyorsan visszatérhessenek a levegőbe.

A megújult szolgáltatási portfóliót az Airbus Helicopters a Helitech International 2014 kiállításon és konferencián mutatta be. A cég a RAI konferencia-központban, valamint a 8-as csarnok J60-as pavilonjában rendezte be a standjait.

Az Airbus Helicopters kiterjesztett Garantált Standard Csereprogramja keretében azonnal kicseréli a javításra vagy karbantartásra szoruló részegységeket, így a helikopterek folyamatosan rendelkezésre állhatnak. A szolgáltatás révén hatékonyabbá válik az üzemeltetés, minimálisra csökken a karbantartás miatt kieső idő, vagyis az üzemeltető gyakorlatilag folyamatosan repülőképes állapotban tarthatja a gépeit. Elsőként az Ecureuil gépcsalád helikopterei kerülnek be a Garantált Standard Csereprogramba: a dinamikus részegységek és a beépített berendezések gyors cseréje történhet meg ennek révén. Később az Airbus Helicopters többi géptípusára is kiterjesztik a programot.

„Azért fejlesztjük a szolgáltatási portfólióinkat, hogy a partnereinket további előnyökhöz juttassuk, és még biztonságosabbá tegyük a helikopterek üzemeltetését.” – mondta Mathieu Louvot, az Airbus Helicopters üzemeltetéssel és szolgáltatással foglalkozó alelnöke. „Mindez pedig – a helikopterek megbízhatóságának és teljesítményének fokozása mellett – azért vált lehetségessé, mert komoly beruházásokat hajtottunk végre a logisztikai és karbantartási rendszerünkben.”

A fejlesztés részeként az Airbus Helicopters javította a pótalkatrészek elérhetőségét, ezért több mint 100 millió eurót fordított világszerte a raktárai bővítésére.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!