Harminc év szolgálat után egy korszak zárult le a légitársaság életében: távozott az utolsó Boeing 737 Classic a US Airways flottájából. Augusztus 19-én repült utoljára Boeing 737-400-as a US Airways járatán. Az utolsó járat, melyet a N435US lajstromjelű gép teljesített, stílusosan a US737 járatszámot kapta. A Dallas-Philadelphia viszonylat teljesítése után, végleg leállították a gép hajtóműveit.
Megújul az American Airlines Group flottája
A US Airways az American Airlines csoporttal való egyesülése okán a flottáját és az útvonalhálózatát is racionalizálva megvált az öregedő és gazdaságtalan Classic sorozatú 737-eseitől, melyből összesen 14 szolgált még a fuvarozónál. A keskenytörzsűek leváltására a konkurens gyártó az Airbus gépei érkeznek a flottába: 93 A319-es, 68 A320-as és 104 darab A321-es, ebből az idén 13 A321-est vesz át a légitársaság.
A csoport továbbra sem marad az amerikai gyártó kultikus típusa nélkül, ugyanis az American Airlines flottájában 205 darab 737-800NG teljesít szolgálatot.
A US Airways korábban igen nagy számban üzemeltetett Classic sorozatú 737-eseket, ugyanis 25 évvel ezelőtt, az akkor USAir néven üzemelő társaság a Piedmont Airlinesszal történő egyesülése során 1989-ben, 125 darab 737-200/300/400 típusú utasszállítót integrált a gépparkjába. Az öregebb típusok a 737-200/300-asok aztán szép lassan kikoptak a gazdaságtalan mivoltuk miatt és helyüket más típusok vették át.
A 737-400-as típus első üzembeállítója a Piedmont Airlines volt 1988-ban. A 737-400-as a kisebb testvére a 300-as alapjaira építkezve meghosszabbított törzzsel készült el és akár 168 utas szállítására is képes volt. A Piedmont 25 darab 400-ast rendelt a gépparkjába. 486 darab legyártása után 2000-ben ért véget a típus karrierje az utolsóként legyártott 400-as a CSA flottájába került.
A US Airways flottamodernizációja után már csak az Alaska Airlines és a nemrég elindított amerikai diszkont légitársaság, a People Express büszkélkedhet utasos 737-400-as gépekkel az USA területén.