Az Egyesült Arab Emírségek legnagyobb légitársasága nem áll le a rohamszerű fejlődéssel, a cég 2014. december 1-jétől további járatokkal bővíti már létező viszonylatain a menetrendet, mellyel elsősorban a közel-keleti régióban betöltött pozícióját kívánja megerősíteni.
A fuvarozó egy új várost jelölt ki, mint legkiszolgáltabb desztináció, ez a hely pedig nem más, mint Katar fővárosa, ahol az április végén megnyitott Hamad légikikötő fogja várni az Emirates járatait. A cég jelenlegi napi 6 járatpár helyett hétre növeli majd a dohai kapcsolatok számát, melynek utasai alig egy órás repülőút után a Dubai International Airporton tudnak kényelmesen átszállni más gépekre.
A járatok mindegyike a kéthajtóműves Boeing 777-300ER típusú repülőgépek által lesz lebonyolítva, és rövid számolás után kiderül az is, hogy a típus belső elrendezésétől függően így akár napi 3000 ülést is fel tud majd kínálni a négycsillagos légitársaság.
A legtöbb Emirates járatot fogadó repülőtérnek egyébként továbbra is Bangkok és Doha számít, ám olyan városok is nagyobb szerepet kapnak decembertől mint Maszkat, Bahrein és Kuvaitváros, mely célállomásokra a jelenlegi kettő, három illetve öt járatpár mellé még egy összeköttetést is fog biztosítani a fuvarozó.
Az, hogy a Qatar Airways, a Hamad repülőtér elsőszámú légitársasága miként fog reagálni a hetedik járat megérkezésére, még nem ismert, ám biztos, hogy nagy veszélyt jelenthet az Emirates rengeteg felkínált lehetősége, melyek akár még egy átszállással is kedvezőbb menetrendet tudnak biztosítani mint a Qatar közvetlen járatai.