Nem marad le a brazil focivébé meccseinek nagy részéről az az utas, akinek éppen a meccsek idején indul a járata a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről. A Budapest Airport speciális akcióval jár az utasok kedvébe a vébé alatt: nemcsak kedvezményes menüt kapnak a SkyCourt éttermeiben, hanem 9 különböző helyen kialakított „vébésarokban” élőben követhetik a meccseket.

Vajon ki tudna ellenállni egy bájos mosolyú lánynak – különösen, ha meccsnézésre invitál? A kérdés cseppet sem költői, a legtöbb férfi- (és focirajongó szív) szív nagyot dobban, ha Budapest Airport 2-es terminálján szembetalálja magát a focimezbe öltözött hostessekkel. A válogatottan bájos fiatal hölgyek a nemzeti válogatottak meccseire osztogatnak meghívót, vagy éppen egy pohárka limonádét, éttermi kóstolót kínálnak az utasoknak. A Budapest Airport ugyanis a focivébé idejére egy sor helyen tévékészülékeket helyezett el, hogy a focirajongók le ne maradjanak egy-egy fontos meccsről.

A Budapest Airport központi, SkyCourt termináljának épületében, illetve a hozzá kapcsolódó szárnyakban nem kevesebb, mint 9 helyszínen, 15 óriástévén nézhetik a focivébé meccseit. A SkyCourt éttermi szintjén, a galérián egy 140 cm-es átmérőjű képernyő hívogatja a focirajongókat, a környező éttermek pedig különféle akciókkal csábítják az utasokat. A különféle nemzeti válogatottak (olasz, spanyol, német, görög stb.) mezébe öltöztetett hostessek pedig egyfelől kedvezményes kuponokat osztogatnak az utasoknak, másfelől az éttermi fogyasztást igazoló blokkért cserébe mini focilabdával ajándékozzák meg őket. Az utasoknak azonban fontos, hogy időben, jóval a járat indulása előtt kiérjenek a repülőtérre és így legyen elég idő a meccsnézésre, mert egyetlen repülőgép sem várhatja meg, még a vébédöntő alatt sem, a meccs végét jelző sípszót vagy a tizenegyesrúgásokat sem.

A focimezbe öltözött hostessek. (Fotó: Budapest Airport)


„A Budapest Airport azért vezette be ezt az extra szolgáltatást, hogy utasaink a lehető legkényelmesebb körülmények között követhessék a világbajnokság fejleményeit, egészen a beszállást jelző utolsó hívásig.” – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: „A mostani egyébként az első lépés egy új márka, a bud:sport brand bevezetésében, amellyel a sport és nemzetközi sportesemények fontosságát szeretnénk megvilágítani mind az utasok, mind pedig a repülőtéren dolgozó személyzet számára. Repülőtéri partnereinkkel együtt jól tudjuk, hogy mekkora figyelem övezi a brazíliai focivébét szerte a világon, ezért szerettük volna ezt a különleges élményt megosztani az utasainkkal is.”

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!