Wizz Air elnyerte a HungaroControl Legjobb Ügyfél Díját elismerésül a biztonságos és kényelmes légiközelekedés népszerűsítése és biztosítása érdekében megvalósult együttműködésért. A díj egy újabb elismerése, annak, hogy a Wizz Air folyamatosan azon dolgozik, hogy a legmagasabb minőségű szolgáltatást biztosítsa, miközben alacsonyan tartja az árakat – közölte a légitársaság.

A Legjobb Ügyfél Díjat azért hozták létre, hogy elismerjék a légitársaságok példamutató erőfeszítéseit és együttműködési készségüket, amellyel hozzájárulnak a magyar légiközlekedés stratégiai fejlődéséhez.

A HungaroControl éves partnertalálkozóját 2014. január 30-án a Magyar Tudományos Akadémián tartották, ahol Diederik Pen üzemeltetési igazgató és David Morgan főpilóta büszkén vették át a díjat a Wizz Air nevében.

“Nagyon örülünk, hogy elnyertük a Legjobb Ügyfél Díját, amellyel elismerték a biztonságos és kényelmes légiközlekedés biztosítása érdekében tett erőfeszítéseinket” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. – “A magyar légiközlekedési iparágtól kapott elismerést úgy háláljuk meg, hogy továbbra is elkötelezettek vagyunk a növekedés mellett, és az utasainknak nagyon alacsony árakon biztosítunk kiváló szolgáltatást. Magyarország iránti elkötelezettségünket kiválóan megmutatta az elmúlt év is, hiszen az az elmúlt 12 hónapban újabb útvonalakkal bővül magyar útvonalhálózatunk.” – tette hozzá Daniel de Carvalho.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!