A Thomas Cook Csoport összes repülőgépe hamarosan megkapja az új festést, amin egy stilizált sárga szív, avagy ahogyan az iroda nevezte, a „Napos Szív” logo lesz található – értesült a Routes News hírportál.

Az új márkanév és arculat a vállalat átformálásának a része, de természetesen a Thomas Cook név sem fog eltűnni a gépek törzseiről.

Harriet Green, a cégcsoport vezérigazgatója kihangsúlyozta, az új védjegy több olyan hatalmas céget is képviselni fog, mint a Neckermann, a svéd Ving vagy a német Condor iroda.

„A napos szív logo minden társaság arculatán meg fog jelenni valamilyen formában, mely nemcsak egy új márka bevezetéséről szól, hanem egy, az utasaink számára tett ígéretről, melyen garantáljuk, hogy a vállalatok átalakításának központjába csakis a napos szív irodákat választó utazni vágyók kerülnek.”

Az új szimbólum nemcsak a weboldalakon, különféle magazinokban és brossúrákban fog megjelenni, hanem a repülőgépeken és a szerződött szállodákban is, egyszóval mindenhol aminek bármi kötődése van, vagy lesz a cégünkhöz – tette hozzá Harriet Green.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A Thomas Cook csoport német partnercége a Condor, mely több városból indít charter járatokat akár a tengeren túlra is. (Fotó: Bodorics Tamás – AIRportal.hu)

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!