CímlapLégiközlekedési hírek, cikkek  Budapesten a Sólyom Airways első gépe
Hirdetés

Budapesten a Sólyom Airways első gépe

Szerző: AIRportal.hu | Dátum: 2013.08.18. 21:12


Ma délután 15:50-kor landolt a Liszt Ferenc repülőtér 31L futópályáján a Sólyom Hungarian Airways flottájának első repülőgépe, a HA-SHA lajstromú Boeing 737-500-as. Az új magyar légitársaság gépe a leszállás előtt alacsony áthúzással köszöntötte leendő bázisrepülőterét. A Budapest Airport pedig diadalív vízsugárral üdvözölte legújabb légitársasági partnerének érkező gépét.

A 31L futópélya feletti ünnepélyes áthúzás. <br />(Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A 31L futópélya feletti ünnepélyes áthúzás.
(Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu)
Megérkezett Budapestre a Sólyom Hungarian Airways első repülőgépe. A fogadó ünnepséget a légitársaság a Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálján rendezte, ahol július 24-én, a bemutatkozó sajtótájékoztatóra is sor került. Vágó József, a légitársaság vezérigazgatója ekkor jelentette be, hogy a hat darab bérelt Boeing 737-500 típusú repülőgépük közül az első augusztus 18-án érkezik meg Budapestre.

A magyar országjelzést követően stílusosan a légitársaság teljes nevének kezdőbetűiből álló lajstromjelzést (HA-SHA) viselő Boeing a dél-angliai Bournemouth repülőteréről érkezett. Itt folyt az 1992-es évjáratú gép felkészítése új üzemeltetője, a Sólyom Hungarian Airways számára.

A repülőgép érkezésének teljes rádióforgalmazása:

Megnyitás a soundcloud.com-on.

Az Álmos Vezér névre keresztelt első Sólyom Boeing futópálya feletti áthúzása felemelő látványként szolgált. Ilyen, szertartási szándékkal végrehajtott manőverre utoljára igen szomorú eseménysor kapcsán került sor a magyar főváros légikikötőjének történetében, de most végre van minek örülni és reménykedni az újrakezdésben!

Az 1-es terminál előtt kijelölt állóhelyére érkezik a Sólyom Airways első repülőgépe. <br />(Fotó: Bodorics Tamás - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Az 1-es terminál előtt kijelölt állóhelyére érkezik a Sólyom Airways első repülőgépe.
(Fotó: Bodorics Tamás - AIRportal.hu)

A landolást követően a gép az 1-es terminál előtt kijelölt állóhelyére gurult, miközben a Budapest Airport tűzoltói vízsugaras köszöntést biztosítottak. A Budapestre érkező első Sólyom-járatot elsőként Vágó József köszöntötte, majd Lucsik János és Hurtyák Róbert társtulajdonosok a vezérigazgatóval közösen fogadták a repülőgép pilótáit, akik egyébként korábban a Malévnél teljesítettek szolgálatot.

Minderről a Sólyom Airways leleményességének köszönhetően a mai technikai lehetőségeket kihasználva, a magyar polgári légiközlekedés történetében először élő internetes videó-közvetítés is zajlott, amelyet közvetlenül az AIRportal.hu-n is figyelemmel lehetett kísérni.

Álmos Vezér Boeing 737-500-as ajtónyitás előtt. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Álmos Vezér Boeing 737-500-as ajtónyitás előtt. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu)

Vágó József később kérdésekre válaszolva elmondta, hogy a repülőgép kifogástalan állapotban van, szeptember végéig charter-repüléseket végez. Az első menetrendszerű járatot októberben készülnek indítani. Hosszú távú járatok pedig a jövő évi menetrendben várhatók.

Az ünnepélyes fogadás után a légitársaság lehetőséget biztosított a 12 üzleti és 98 turista osztályú üléssel konfigurált fedélzet bejárására, megtekintésére is.
follow us in feedly

Vissza a Magyar légiközlekedés rovathoz

  Oda-vissza        Egyirányú

Honnan

Hova

Odaút

Visszaút

Felnőtt

Gyerek

Csecsemő

Repülőjegy keresés
powered by utazom.com
Hirdetés
Hirdetés

Hozzászólás Szerző: AIRportal.hu | Dátum: 2013.08.18. 21:14 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


Megérkezett Budapestre a Sólyom Hungarian Airways első repülőgépe - FotóGaléria
Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, 2013. augusztus 18. (vasárnap)

Bejárat a Sólyom Hungarian Airways gépbemutató rendezvényére a Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálján. <br />(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Bejárat a Sólyom Hungarian Airways gépbemutató rendezvényére a Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálján.
(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A légitársaság "I love Sólyom" feliratú ásványvizekkel várta és kínálta az 1-es terminál aulájában várakozó vendégeit. <br />(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A légitársaság "I love Sólyom" feliratú ásványvizekkel várta és kínálta az 1-es terminál aulájában várakozó vendégeit.
(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója az 1-es futópálya mellett felsorakozó, az első Sólyom Boeing érkezését váró fotósok és operatőrök gyűrűjben. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója az 1-es futópálya mellett felsorakozó, az első Sólyom Boeing érkezését váró fotósok és operatőrök gyűrűjben. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A futópálya mellett felállt fotós-, és operatőr-sor egy része. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A futópálya mellett felállt fotós-, és operatőr-sor egy része. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Alacsony áthúzás 31L futópálya felett, háttérben a ferihegyi irányítótoronnyal. <br />(Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Alacsony áthúzás 31L futópálya felett, háttérben a ferihegyi irányítótoronnyal.
(Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Az alacsony áthúzás közelebbről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Az alacsony áthúzás közelebbről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A landolás ugyancsak 31L futópályán történt. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A landolás ugyancsak 31L futópályán történt. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu)

A tudósítóknak felállított tribün az 1-es terminál előtt. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A tudósítóknak felállított tribün az 1-es terminál előtt. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Látkép-részlet a tribünről. Hamarosan begurul a Sólyom első Boeing 737-ese, a tűzoltók már készen a vízsugaras köszöntésre. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Látkép-részlet a tribünről. Hamarosan begurul a Sólyom első Boeing 737-ese, a tűzoltók már készen a vízsugaras köszöntésre. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A vízsugaras köszöntés a tribünről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A vízsugaras köszöntés a tribünről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Vízsugaras köszöntés az apronról. (Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Vízsugaras köszöntés az apronról. (Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu)

Keresztül a vízen. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Keresztül a vízen. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Magyar nemzeti és Sólyom Airways zászlók a pilótakabin ablakban. (Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Magyar nemzeti és Sólyom Airways zászlók a pilótakabin ablakban. (Fotó: Mészáros Balázs - AIRportal.hu)

A zászlós begurulás másik szögből. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A zászlós begurulás másik szögből. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Közeli fotón jól kivehető, hogy a pilóták maguk tartják a zászlókat. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Közeli fotón jól kivehető, hogy a pilóták maguk tartják a zászlókat. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

A HA-SHA lajstromú első Sólyom Boeing ünnepi állóhelyén oldalnézetből. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A HA-SHA lajstromú első Sólyom Boeing ünnepi állóhelyén oldalnézetből. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Az első Budapestre érkező Sólyom Airways-járat személyzete a légitársaság tulajdonos-vezetőivel. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Az első Budapestre érkező Sólyom Airways-járat személyzete a légitársaság tulajdonos-vezetőivel. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Hurtyák Róbert, Vágó József és Lucsik János, a Sólyom Hungarian Airways tulajdonosai a légitársaság első Boeing 737-500 típusú repülőgépe előtt. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Hurtyák Róbert, Vágó József és Lucsik János, a Sólyom Hungarian Airways tulajdonosai a légitársaság első Boeing 737-500 típusú repülőgépe előtt. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Vágó József, a Sólyom Airways és Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatói a Boeing 737-es ajtajánál. <br />(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Vágó József, a Sólyom Airways és Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatói a Boeing 737-es ajtajánál.
(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A gép neve az oldalsó pilótakabin-ablak alatt került feltüntetésre. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A gép neve az oldalsó pilótakabin-ablak alatt került feltüntetésre. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu)

A lajstromjelzés és a vezérsík közelről. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A lajstromjelzés és a vezérsík közelről. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Sólyom Hungarian Airways felirat a törzsön. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Sólyom Hungarian Airways felirat a törzsön. (Fotó: Rimóczi Roland - AIRportal.hu)

Hévizi Tamás, a Sólyom Hungarian Airways kommunikációs igazgatója. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Hévizi Tamás, a Sólyom Hungarian Airways kommunikációs igazgatója. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a fedélzetlátogatást követően. <br />(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a fedélzetlátogatást követően.
(Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Sorban állás a fedélzetlátogatásra. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Sorban állás a fedélzetlátogatásra. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Délutáni látkép a tribünről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Délutáni látkép a tribünről. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

HA-SHA pilótafülkéje. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
HA-SHA pilótafülkéje. (Fotó: Kovács Gábor Dödi - AIRportal.hu)

Az üzleti osztály bőrfoteljei. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Az üzleti osztály bőrfoteljei. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A turista osztály ülései. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A turista osztály ülései. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

Vágó József egy igazi Sólyommal a kezében. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
Vágó József egy igazi Sólyommal a kezében. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)

A vendégkártya - háttérben HA-SHA vezérsíkjával. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu
A vendégkártya - háttérben HA-SHA vezérsíkjával. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu)


Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Budapest, 2013. augusztus 18. (vasárnap)
AIRportal.hu
-
Avatar
 
Hozzászólások: 4129

Hozzászólás Szerző: takacsakos86 | Dátum: 2013.08.18. 21:44 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


takacsakos86
100-299 hsz.
100-299 hsz.
Avatar
 
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest XVIII. ker.

Hozzászólás Szerző: tihkri | Dátum: 2013.08.18. 22:07 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


A menetrend szerinti járatok célállomásairól volt szó? Vagy csak ami eddig is, hogy a nagy hubok tuti?

A cikkben nincs leírva, de az Avro terveket elmeszelték, helyettük -300, és -400-as Classic Boeingek lesznek. Legalábbis az IHO cikke szerint.
tihkri
50-99 hsz.
50-99 hsz.
 
Hozzászólások: 72

Hozzászólás Szerző: jellovics | Dátum: 2013.08.18. 22:28 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


A business egész pofás, picit nagy volt a felhajtás. :D
Most már lehet bizonyítani..kíváncsian várom a Sólyom menetrendjét.... ;)
jellovics
100-299 hsz.
100-299 hsz.
Avatar
 
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Москва DME 14L/32R

Hozzászólás Szerző: harcigoreny | Dátum: 2013.08.18. 22:51 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


A gép belsejéről nem készült kép?
harcigoreny
100-299 hsz.
100-299 hsz.
 
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Marosvásárhely-Székelyudvarhely

Hozzászólás Szerző: Undertaker | Dátum: 2013.08.19. 06:42 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


Nem. :rofl:
Undertaker
50-99 hsz.
50-99 hsz.
 
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: pucalaca | Dátum: 2013.08.19. 07:09 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


Bizony jönnek a többiek is. Meg van mind a 6 jelölt most már:

http://www.planespotters.net/Airline/Solyom-Hungarian-Airways
A MALÉV élt, él és élni fog!
pucalaca
300-499 hsz.
300-499 hsz.
Avatar
 
Hozzászólások: 498

Hozzászólás Szerző: GROF340600 | Dátum: 2013.08.19. 08:23 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


Nem biztos hogy szeretni fogjátok hozzászólásomat,de egy hozzászólás célja nem okvetlen ez, a vélemény meg szabad, ha nem az, magamra fogok vetni. Töprengek, látva az általános eufóriát,meg pláne. Valóban fantasztikus,szinte már "népmesei" ami történik, és ha igaz, valóban "mérföldkő szállt alá", még ha felújítva, akkor is. Normális ember, akár magyar, akár nem, aligha kívánhat mást, mint sikeres üzemelést és sok bevételt, tisztességesen fizető állásokat, végre jó magyar hírt, megerősödést, fejlődést és mindazt, amit a Sólyom, immár nem csak mint légitársaság,de mint képzet is jelképez, rövid fennállása ellenére elképesztő sikerrel. .Ha így lesz, ha a Sólyom egy sikeres, stabil, normálisan üzemelő, "a magyar hon" értékeit sugárzó légitársaságként él legalább 60 évig, csak szégyellhetjük magunkat kezdeti tamáskodó magatartásunkért - leginkább én - ,hogy követtük a "hagyományos ősmagyar utat", és amint megjelent egy normális kezdeményezés, ezúttal a Sólyom, egyből károgni kezdtünk a sikertelenségről, ahelyett, hogy önfeledt boldogsággal csatlakoztunk volna a Sólymot éltetők népes seregéhez. (Ha ebből a tényből önmagában amúgy gond lenne, még többet árulna el a "nemzetről" és még inkább érthetővé válna mindaz,ami az utóbbi években történik körülöttünk, egész európaiságunkat alapjaiban megkérdőjelezve.)

Lássuk, mi történt. Iderepült a Sólyom, quasi honfoglalást tartani. A volt Malévesek körében ezrek állnak sorba állásokért. Az interneten majdnem lebénul a szerver az élő közvetítés alatt, a Cargodomb zsúfolásig. B 737-500-ast talán a szűzrepülésén nézhettek ennyien és maga a gép aligha gondolhatta volna, hogy valaha egy "össznépi nemzeti csodavárás" központi része lesz.(Ami amúgy valóban nagyon felemelő volt, ne értsetek félre.) Talán még Kongóban sem lenne ekkora gyermeki öröm és megerősödő nemzettudat egy sugárhajtású gép láttán, ami mögött egyelőre az ígéreteken kívül túl sok konkrétum nem áll (noha a dolgok ilyen fejlettségében talán már illene.) Stephen Barlay már idézett mondata jutott megint eszembe, amint azt írja: "Ha nincs se dió, se mogyoró az éhező millióknak, legalább van egy szép nagy sugárhajtású repülőgépük, amely a nemzeti színekben repül. Ez a hiúságból fogant légitársaságok filozófiája". Nyilván az itteni helyzet nem fedi egészen ezt a mondatot, de olykor bizonyos elemei fellelhetők, a reakciókat látva pedig valóban messze állunk a "tárgyilagos,hideg fejű felnőtt nemzet" képétől. Elindult egy remélhetőleg tisztességes magánvállalkozás, megtörtént az első lépés.Egészségükre, szurkolunk hogy sikerüljön az Ő és Valamennyiünk gyarapodására. Ennyi. Az, hogy ebben a kezdeményezésben egy ország látja a felmentő sereg dicsőséges érkezését, sokat elárul az érzelmek-realitásérzék tényleges arányáról idehaza. Légi segélyt várnak ilyen lelkesen egy menekülttáborban, vagy adományt a rászorulók, de a középkori," pénzszórás a nép közé" érzete is valami hasonló lehetett. Adnak valamit. Valójában senki nem tud semmit a hátterekről, de láthatóan meg vagyunk jutalmazva érzelmileg anélkül, hogy bárki is bármit tett volna ezért. Kinek éri meg a számla ?

Amikor alászállt a Sólyom, azon töprengtem, mit látok, mi ez: az utolsó szalmaszál érkezése, Münchausen-bárói kétségbeesett kísérlet, valóban biztató és megalapozott kezdet - ennek túl sok jele a reményen kívül még nem látható de biztos így van és ezerrel szurkolok neki - , vagy valaki nagyon sok pénzért néz minket nagyon hülyének.
Nagy hatású fogadás, baromi jó zenével, sólymokkal,ahogy előre láttuk és vizionáltuk. Majd a Sólyom SHA fogja magát és visszarepül(!) alkatrészeket hozni. Tehát durván 3300 km-t repked Európában üresen azért, hogy tartsanak egy sajtótájékoztatót és megtörténjen a "honfoglalás". Kinek éri ez meg és kinek a kezében vagyunk valójában ?
Amikor az Airbus vagy a Boeing repülőgépgyár új típusa a levegőbe emelkedik hogy a szűzrepülésén átlag 4-5 órát repkedjenek vele,már az első pillanattól kezdve hasznosan telik minden másodperc, talán a kötelező, Toulouse feletti tiszteletkör tekinthető egyedül "érzelmi költségnek", de ez nyilván bele kell férjen, ha egy több milliárd dolláros fejlesztési program végén végre tárgyiasul az, amiért egy fél kontinens dolgozott és 70 ezer ember ujjong a reptéren. De e néhány "önfeledt érzelmi perc" költségei mögött ott áll a Gyár a maga csekély méretével.

Jelenleg a Sólyom repülése üresen ide és üresen vissza - ahelyett, hogy már az első útján alkatrészekkel dugig tömve, hasznosan érkezett volna meg - , még jobban megerősíti bennem a kérdést: ki az, akinek minden pénzt megér a "magyar kísérlet" és ki gondolja úgy: egy szegény kis ország reménytelen, meggyötört lakosságát érdemes és lehet hülyíteni, akár népmesei szinten ? Mire szolgálunk és mi történik a kísérlet végén ? Miben áll a kísérlet maga ? Nem volt olyan eleme, amit a légiközlekedési ipar ne próbált volna még ki az elmúlt évek kétségbeesett útkeresésében ?

További kérdés:

Ha a Malév veszteséges volt - HA tényleg az volt mint vállalat, az általa nemzetileg generált haszon ellenére is - , ugyebár állami cég révén volt biztosítható fennmaradása, központilag nyomták bele a milliárdokat. Ez akár még elfogadható is, ha az összmérleg az állam számára pozitív. Ha a Sólyom mint magánvállalkozás, minden "malévos" veszteséggel rendelkezni fog üzemelési jellege, gépmérete, költségei és a piac jelenlegi értékválasztása okán, ki fog a segítségére sietni és legfőképp meddig ? Vagy egy új "állam" formálódik a háttérben ? Miért is ? Mikor és ki áll elő azokkal a feltételekkel, melyek lerántják a Sólymot az égről ? Megtudtuk, köszönjük,vége a kísérletnek, Magyarország, kísérleti terep, a legjobbakat. Hol az az új struktúra és miben áll lényege, aminek eredményeként a Sólyom működni tud majd, egyedül, magáncégként, úgy, ahogy a Malév, hasonló struktúrában az államisága ellenére soha nem tudott ? Ahogy mellesleg szinte sehol a világon nem tud. Szép a népmese, de gazdasági eredményességhez nem honfiúi hevület, hanem hideg számítások kellenek. (Ryanair, Wizz, easyjet, Southwest, stb.)

Ha viszont nyereséges és életképes lesz a Sólyom - adja Isten hogy így legyen, akár a Magyarok Istene, akár Allah a kezdeti finanszírozó -, jogos lesz annak vizsgálata is: milyen módon néztek bennünket hülyének a múltban, amikor bedőlt(???) az a nemzeti légitársaság, melynek ezek szerint minden joga meglenne arra, hogy ismét égnek szegezze kéklő orrát, akár állami cégként is, hiszen magával a működési modellel nincs baj.További folyomány: ha így van, ugyan minek a Sólyom, és ki akadályozta meg a Malév ismételt repülését, ha egyáltalán volt ilyen törekvés.

Népmese már van, aggódom, jön e a farkas és ha igen, mikor. De addig is sok sikert és hosszú szárnyalást, Sólyom!
GROF340600
50-99 hsz.
50-99 hsz.
 
Hozzászólások: 94

Hozzászólás Szerző: sudilaci | Dátum: 2013.08.19. 09:03 | Re: Budapesten a Sólyom Airways első gépe


GROF340600: nagyon drukkolok a Sólyom sikeréért! S bár bennem is van kétség - hisz oly hihetetlennek tűnik az egész -, nem a
tegnapi napot éreztem alkalmasnak arra, hogy ezzel előhozakodjak..
sudilaci
300-499 hsz.
300-499 hsz.
Avatar
 
Hozzászólások: 372
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.
Következő

Szólj hozzá az AIRportal.hu híreihez a Facebookon is!

Vissza: Légiközlekedési hírek, cikkek


Vissza: Hírek, cikkek: Magyarországi légiközlekedés, Ferihegy archívum


Hirdetés