A Germanwings jelenléte folyamatosan erősödik a magyar piacon: a német diszkont légitársaság idén márciustól kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.

2012-ben a légitársaság közel százezer utast szállított budapesti közvetlen járataival Kölnbe és Stuttgartba, amely 5 százalékos növekedést mutat az előző évi adatokhoz képest. 2013-tól kezdődően pedig – a Lufthansa leányvállalataként – még inkább arra törekszik, hogy növelje utasforgalmát Magyarországon, és néhány hónapon belül a legmagasabb színvonalú termékkoncepcióval lépjen piacra Európában. A Germanwings 2013 márciusától kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.

2013. július 1-jén az „Új Germanwings“ egy vadonatúj termék- és márkakoncepciót vezet be, amely lehetővé teszi az utasok számára az „á la carte repülés“ élményének megtapasztalását. Mindenki egyénileg választhat a többféle szolgáltatási csomag közül, amelyek személyre szabottan elégítik ki az utasok igényeit, kezdve a hagyományos, diszkont légitársasági megoldásoktól egészen a legmagasabb minőséget nyújtó csomagajánlatokig. Ezek keretében számos, a repülés élményét erősítő szolgáltatást is igényelhet a vásárló. A hagyományos turista osztályon túl az „Új Germanwings“ három különböző, teljesen új szolgáltatási csomagot mutat be.

A „best“ csomagot a legmagasabb igények kielégítésére tervezték, amely alapvetően az üzleti utasok maradéktalan kiszolgálására jött létre, de ugyanúgy ideális választás bárki más számára is. A „Smart“ csomaggal az utas jogosulttá válik bizonyos extra szolgáltatásokra, amelyek körét ő maga, személy szerint is bővítheti. A „Basic“ csomag pedig a tradicionális, extrákat nem nyújtó diszkont légitársasági megoldást jelenti.

A Germanwings 2003 májusában indította el első járatait Budapestre, így idén ünnepli magyarországi működésének tízedik évfordulóját.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A kölni központú vállalat alapvető célkitűzése a legfontosabb európai, észak-afrikai és izraeli üzleti központokba történő járatok üzemeltetése. A Germanwingsnek három meghatározó célcsoportja az üzleti utasok, a rokonlátogatásra érkezők, illetve a pihenési, szabadidős célból utazók köre. A légitársaság járatain, jelenlegi adatok szerint, az üzleti utasok aránya eléri a 42 százalékot.

A sajtóreggelin Ofer Kisch, a Lufthansa Csoport közép-kelet-európai regionális igazgatója is jelen volt.
(Fotó: Rimóczi Roland / AIRportal.hu)

Az elhangzott prezentáció után a média képviselői kérdéseket tehettek fel Andreas Engelnek, valamint az anyavállalat Lufthansa légitársaság képviselőinek. A sajtó munkatársai elsősorban a leendő flotta összeállítására, valamint arra voltak kíváncsiak, hogy azon üzleti utazók akik eddig esetleg a drágább Lufthansát, vagy egyéb nem fapados légitársaságot választották, miért térnének át a kisebb cég szolgáltatásaihoz?!

A kérdésekre részletes válaszokat kaphattak a résztvevők, melyek a következők voltak: A flottát a tervek szerint 2015-ig körülbelül 90 darabosra növelik, azonban nem feltétlenül csak a jelenlegi 33 darab Airbus A319-es repülőgépekből fog állni a flotta, hanem a még jobb összehangoltság érdekében a Germanwings bizonyos járatokat, és ezáltal járműveket is át fog venni az Eurowings légitársaságtól. Annak ellenére, hogy Engel a kérdésre nem tudott konkrét választ adni szinte biztos, hogy a repülőgéppark nem egyetlen típusból fog állni.

Az utasokról szóló kérdésre reagálva kihangsúlyozta, hogy a Lufthansa Group egyetlen utasát sem szeretné elveszíteni, sőt a lehető legtöbbet szeretné a magáénak tudni. Ezért fognak felajánlani több alternatívát is egy-egy úticél eléréséhez, hogy az utasok igényeit még jobban kielégíthessék azáltal, hogy a választékot megnövelik.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!