A Wizz Air ma bejelentette együttműködését a TouristMirror™-ral és bemutatta legújabb innovációját az utazási piacon. A Wizz Air az első európai légitársaság, amely saját utazási videókkal népszerűsíti 85 desztinációból álló útvonalhálózatát, ezzel bővítve a wizzair.com szolgáltatásait.

A WizzTV utazási videóin a Wizz Air legnépszerűbb légiutas-kísérői, a Wizz Nagykövetek és a „törzsutas” Brad nevű bábfigura kalauzolnak. Az Wizz Air és a TouristMirror™ között létrejött együttműködés elhozza a Wizz Airnél megszokott utazási élményt az utasoknak a képernyőn keresztül a kiváló minőségű, szórakoztató videókkal már az utazás vagy a foglalás megkezdése előtt.

A videókban bemutatott desztinációkon működő helyi vállalkozások hirdethetnek a WizzTV-n, a videókat meg lehet nézni a wizzair.com-on, a közösségi média csatornákon és a kijelölt repülőtereken is. A nézők megismerkedhetnek a jövőbeli utazásuk célállomásával és bennfentes tippeket kaphatnak a helyi utaskísérőktől, a Wizz Nagykövetektől, akik tanácsokat adnak, mit érdemes az adott desztináción kipróbálni. A Wizz Air az első az európai légitársaságok között, amely vállalati szinten utazási videókat készít. A légitársaság 30 országban játszik szerepet a turizmus élénkítésében, a WizzTV is ezt hangsúlyozza. A WizzTV első videója Budapestről szól, a légitársaság a magyar fővárosból 35 nemzetközi útvonalat üzemeltet.

„A Wizz Air utasai számára egyszerűbb lesz megtervezni a nyaralást, mint valaha” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air vállalati kommunikációs menedzsere. – „Kiváló utaskísérőink, a Wizz Nagykövetek megosztják tudásukat és tapasztalataikat a desztinációkról, így ezeknek a rövid videóknak hála az utazásod már azelőtt elkezdődik, hogy felszállnál valamelyik új Airbus A320-asunkra! A wizzair.com eddig az alacsony árairól volt ismert, ahol kiváló ár-érték aránnyal, egy helyen elérhető minden utazási szolgáltatás, mint az autókölcsönzés, a szállásfoglalás és a biztosítás. A WizzTV utazási videóival most újabb innovációt kínálunk utasainknak, a hirdetésekből befolyt összeg pedig segíteni fog, hogy továbbra is alacsonyan tartsuk az árakat a wizzair.com oldalon” – tette hozzá Daniel de Carvalho.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Wizz Air minőségi utazási videóink mellett döntött” – mondta Marozsi László, a TouristMirror™ alapítója. – „A WizzTV videóit egy magyar szakemberekből és művészekből álló, rendkívül tehetséges csapat készíti. Nagyon örülünk, hogy bemutathatjuk Európa egyik vezető légitársaságának útvonalhálózatát” – tette hozzá Marozsi László.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!